miércoles, 1 de diciembre de 2010

1. Comenta el vuitè poema del projecte "Sota el mateix estel" de la manera que has après aquest any.

Aquest poema ens parla de quan ets adolescents et fiques on no t'has de ficar i arriben tots el problemes. Les drogues, de cada vegada comencen mes joves.


2. Prepara una enquesta sobre la pena de mort. Pensa en les preguntes interessants que podries fer. L'enquesta ha de tenir un mínim 10 preguntes.

Perquè es fa la pena de mort?

La pena de mort esta perque els que han cometit un delicte no el tornin a fer?

No creeus que mereix morir aquella persona que a matat a altres persones?

No es mes jodido ficar a una persona y estar tota la vida tancat que matarlo?

Perquè segueixen fen la pena de mort, quan totom esta en contra de ella?



3. Cerca informació sobre qui eren els Cucorba. Afegeix imatges, la seva història i tota la informació que trobis.
Cucorba es un grupo mallorquín dedicado a la animación infantil fundado en Muro el 1977 por Francesc Aguiló Serra, quién es director desde los inicios, Jeroni Cerdó Cladera y Gabriel Gamundí Ramis.

Actúan vestidos de payasos y su repertorio se basa en canciones populares de todo los Países Catalanes, a pesar de que incluyen algún escadusser tema propio.





4. Explica el que penses que hauries de fer, en el teu dia a dia escolar, per a millorar tant la teva actitud com el teu rendiment.
Pens que hauria de estudiar cada día i repasar les coses que hem fet.

 
5. Cerca informació sobre El Romanticismo español, la penges al teu blog i afegeix un parell d'imatges que l'identifiquin. No ha de ser una aferrar-copiar..

El Romanticismo es un movimiento cultural y político originado en Alemania y en el Reino Unido a finales del siglo XVIII como una reacción revolucionaria contra el racionalismo de la Ilustración y el Clasicismo, confiriendo prioridad a los sentimientos. Su característica fundamental es la ruptura con la tradición clasicista basada en un conjunto de reglas estereotipadas. La libertad auténtica es su búsqueda constante, por eso es que su rasgo revolucionario es incuestionable. Debido a que el romanticismo es una manera de sentir y concebir la naturaleza, la vida y al hombre mismo que se presenta de manera distinta y particular en cada país donde se desarrolla; incluso dentro de una misma nación se desarrollan distintas tendencias proyectándose también en todas las artes.



6. Explica què significa per a tu l'amistat, si consideres que tens bons amics i si tu et consideres un bon amic i per què. Quines qualitats ha de reunir la persona considerada amiga per a tu? Afegeix imatges que simbolitzin el que és l'amistat per a tu.

Per a jo l'amistat és un "ir i venir". La gent per molt que digui que és lo mes important per a jo no, crec que hi ha coses mes importants que l'amistat, sempre te fallen. Yo tenc uns bons amics que sempre estan amb jo encara que no es el tingui en aquest poble. Jo me consider una bona amiga perquè sempre me han dit que soc molt sincera i que ho dic tot a la cara, i sempre estare pel que ells necesitin.










No hay comentarios:

Publicar un comentario