lunes, 22 de noviembre de 2010

Té d'amar


Esperant el moment…
És el moment, em tremola l’ànima.
Ja no em queda cap as a la màniga.
És el moment del què tant se’n parla.
I no sé què fer… després de les besades.
És el moment i és que en tinc moltes ganes.
I a la vegada una terrible por que em glaça.
El moment ja és aquí i …
Et sento tan endins que veig cega les estrelles.
Les teves carícies encenen el meu desig pur.
Els teus petons recorren la meva esquena.
Els teus frecs apassionen l’atracció bella.
Gaudint del moment…
La suor dels nostres cossos balla,
al compàs d’un moviment ancestral,
que uneix el nostre foc en un de sol,
emprenent el més gran dels vols.
Després del moment…
Pau.
Carolina Ibac.



______________________________________________________________

1. Escriu el número de versos, el número d'estrofes i si té rima consonant o assonant.
Hi ha 19 versos i 19 estrofes i és rima assonant.

2. Comenta'l cada dos versos. Quin tema tracta? Resumeix el contingut amb una paraula.
Aquest poema ens parla de lo que sent una persona cap a l'altre, hi ha molt de sentiments, ganes de fer-la seva perque no es valli del seu costat mai.
Aquest tema tracta sobre l'amor.
L'amor.

 
3. Opinió personal sobre el poema i el seu contingut.
Aquest poema tracta sobre l'amor en els adolescents i te tota la raó, quan estas enamorat et sols entregar a ell.



No hay comentarios:

Publicar un comentario