lunes, 4 de octubre de 2010

L'amor

L'amor és una experiència a la que no hem de renunciar encara que hàgim patit
alguna decepció.
L'enamorament correspost és el que ens fan sentir feliços, sents un desig irresistible d'estar amb l'altre persona, de conèixer-la i d'estar en la seva vida. Però quan l'amor no és correspost,, experimenta sentiment de tristesa i de frustració.
La gent sempre ha dit que no ens hem d'enamorar molt joves perquè després ho passes malament.

Jo em vaig enamorar quan vaig complir els 15 anys i és el millor que m'ha passat, gràcies a ell cada dia que passa estic feliç, he tornat anar a l'institut, m'ha donat molts d'ànims, sempre ha estat amb mi en els dies bons i en els no tan bons.
Encara que estiguem molt enamorats, també ho hem passat molt malament, em sofrit molt..
Gràcies a tota aquella gent que ens va fer patir, cada dia que passa nosaltres som més i més forts.
El que més m'agrada d'ell és que ho va deixar tot per mi, no li va importar ningú, si havia de deixar els amics, els deixaba per mi.. és que ho feia tot per mi. Sempre estaré al seu costat, passi el que passi, perquè això nostre és amor vertader.
Des d' aquell 7 d'agost del 2008 som la nina més feliç del món!


                                                                    Alicia Ramírez












No hay comentarios:

Publicar un comentario